Neem voor vragen en opmerkingen contact op met onze ServiceDesk. Bijvoorbeeld voor:
- Informatie of advies over een training
- Onze tarieven
- Vergoeding werkgever
- Vergoeding zorgverzekering
- Vergoeding eigen fonds
Binnen StressWise wordt voornamelijk door middel van twee digitale systemen gecommuniceerd: Asana en Slack.
Asana is een beveiligd CRM: de servicedesk gebruikt dit als communicatiemiddel over clienten naar partners. Bekijk hier de instructievideo over de wijze waarop wij Asana gebruiken.
In hoofdlijnen werkt het zo:
Slack is een ‘digitale kantooromgeving’ waar je met collega’s kunt chatten en (beeld)bellen, 1-op-1 en in een groep. Er zijn besloten en open kanalen. Je kunt jezelf toevoegen aan bestaande groepen die relevant voor jou zijn.
De groepen die voor iedereen belangrijk zijn, zijn:
– general
– van het kernteam
– sparren-reflecteren
– de groep(en) horend bij jouw werklocatie(s)
De directie stuurt daarnaast regelmatig interne nieuwsbrieven per mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sapiente impedit, sequi nobis assumenda, sed sit repudiandae fuga delectus odit similique vero ea amet totam numquam blanditiis tempore ipsam odio ab.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sapiente impedit, sequi nobis assumenda, sed sit repudiandae fuga delectus odit similique vero ea amet totam numquam blanditiis tempore ipsam odio ab.